خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو ، خدمات میکروپیگمنتیشن لب ، خدمات میکروپیگمنتیشن چشم ، خدمات میکروپیگمنتیشن سر ، خدمات میکروپیگمنتیشن در تهران

خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

 خدمات میکروپیگمنتیشن در تهران

خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو تهران . مرکز میکروپیگمنتیشن ابرو غرب تهران. سالن میکروپیگمنتیشن ابرو شمال تهران . بهترین آموزشگاه میکروپیگمنتیشن  جنوب تهران . خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن شرق تهران

 خدمات میکروبلیدینگ در تهران

خدمات میکروبلیدینگ در تهران . مرکز میکروبلیدینگ ابرو غرب تهران. سالن تخصی میکروبلیدینگ شمال تهران . مرکز آموزش میکروبلیدینگ جنوب تهران . اموزشگاه میکروبلیدینگ شرق تهران

 

میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروپیگمنتیشن چیست ؟

خدمات میکروپیگمنتیشن القای ریز دانه های رنگی در حد فاصل قسمت رویی (اپیدرم) و زیرین (درم) پوست است. سایت هاشور کار. این کار برای رنگین کردن نواحی مورد نظر انجام می شود.

امروزه بیشتر خانم ها دل شان می خواهد همیشه آراسته باشند اما شاید فرصت و حوصله اینکه هر روز دستی به صورت ببرند نداشته باشند. شاید به همین دلیل تاتو و بعدها میکروپیگمنتیشن طرفداران زیادی پیدا کرده است.

میکروپیگمنتیشن ابرو ، میکروپیگمنتیشن لب ، میکروپیگمنتیشن چشم ، میکروپیگمنتیشن سر ، میکروپیگمنتیشن در تهران
خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در تهران

 

میکروبلیدینگ چیست ؟

خدمات میکروبلیدینگ یک روش انجام آرایش دائمی بوده و زیر مجموعه تاتو به حساب می آید که جدیدتر بوده و نیمه دائم به حساب می آید. زیرا در این روش جوهر به غشا میانی پوست رفته و به همین دلیل نیمه دائمی محسوب می شود. لازم به ذکر است که انجام این روش نیاز به مجوز داشته و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد هاشور ابرویی که با متد میکروبلیدینگ انجام میشود طبیعی تر میباشد و ماندگاری کمتری دارد.

خدمات میکروبلیدینگ ابرو در تهران ، مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو
خدمات میکروبلیدینگ ابرو در تهران

خدمات میکروبلیدینگ ابرو در تهران

 

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن چیست؟؟

میکروپیگمنتیشن نیز مانند میکروبلیدینگ روشی نیمه دائم در تاتو کردن محسوب می شود، با این تفاوت که در میکروپیگمنتیشن از یک قلم و دستگاه دیجیتالی استفاده شده و رنگ دانه ها به لایه های عمیق تری از پوست به نام لایه درمال نفوذ می کنند که این روش ماندگارتر از روش های میکروبلیدینگ و روش امبرویدری ابروهاست. میکروپیگمنتیشن هر ۲ تا ۵ سال باید تمدید شده و از آن جایی که در انجام آن از قلم دیجیتالی استفاده شده، زمان درمان و بهبودی کامل پوست پس از انجام این پروسه طولانی تر از روش میکروبلیدینگ می باشد بوده و تا یک هفته پس از انجام آن باید از پوست نگهداری شود. این پروسه ۲ ساعت طول کشیده و هزینه بیشتری هم دارد.

 

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو

میکروپیگمنتیشن با تاتوی سنتی تفاوت هایی دارد. اولین تفاوت در دستگاه میکروپیگمنتیشن است. سایت هاشور کار . امروزه دستگاه هایی برای این کار استفاده می شود که ارتباط اجزای ثابت آن با قسمت های قابل تعویض و یک بار مصرف شان قطع شده و اصطلاحا جریان برگشتی به عقب ندارند و تضمینی بر سلامت انجام آن از نظر انتقال نیافتن بیماری از فردی به فرد دیگر است.

سوزن یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده در کیفیت میکروپیگمنتیشن است که یک بار مصرف است و به جای سوزن های یک بار مصرف در دستگاه های سنتی تاتو به کار می رود که با سیستم بسته ای که دارند، تضمین کننده عدم برگشت خون و انتقال ترشحات از فردی به فرد دیگر است. سوزن کارتریج های استاندارد کاملا تیز بوده و با حداقل تخریب بافت، کاشت رنگ دانه ها را به نحو مناسبی انجام می دهند.

 

اهمیت رنگ در روش میکروپیگمنتیشن

انتخاب رنگ مناسب برای میکروپیگمنتیشن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صورت استفاده از رنگ هایی که براساس اصول بهداشتی تولید نشده اند، سلامتی افراد با مخاطره جدی مواجه خواهد شد.

برای اطمینان از عدم وجود حساسیت به رنگ میکروپیگمنتیشن نیز در مواردی آزمون رنگ و حساسیت تقریبا ۷ روز قبل از انجام عمل انجام می شود که نتایج آن نشان می دهد رنگ دانه باعث واکنش ناخواسته می شود یا نه. معمولا برای انجام آن، مقدار کوچکی از رنگ دانه یا رنگ دانه های مورد نظر جداگانه به پوست وارد می شوند.

 

تغییر یا پاک کردن رنگ در روش میکروپیگمنتیشن

در ترمیم امکان اصلاح رنگ وجود دارد ولی حذف رنگ مستلزم گذشت زمان است و شانس از بین بردن کامل آن با لیزر خیلی زیاد نیست.

 

پاک کردن رنگ میکروبلیدینگ

میکروبلدینگ هم مثل میکروپیگمنتیشن نمیشود پاک کرد ولی مدت زمان ماندگاری میکروپیگمنتیشن کم میباشد در عرض یک سال احتمالا خودبخود پاک شود .

 

ایا میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ درد هم دارند؟

میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ درد  دارد و نمی توان گفت این فرایند زیبایی بدون درد است اما با استفاده از بی حس کننده های موضعی و در مواردی بلوک کردن اعصاب ناحیه درمان می توان به سطح قابل قبولی از بی درد بودن رسید.

 

 

پیگمنتر (میکروپیگمنتیشن کار ) یا اجرا کننده میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن کار حرفه ای مهم ترین عامل انجام یک میکروپیگمنتیشن موفق و ایمن می باشد. پیگمنتر آموزش  دیده، متعهد و آگاه برای سلامتی شما اهمیت قائل است و از دستگاه ها و مواد مصرفی مجاز برای شما استفاده خواهد نمود و با طراحی مناسب چهره، زیبایی توأم با سلامت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تکنسینی که می خواهد میکروپیگمنتیشن انجام دهد، باید گواهینامه آموزشی با واکسیناسیون هپاتیت B و کزاز و بیمه تخصصی مسئولیت داشته باشد.

 

 

هاشور ابرو با میکروپیگمنتیشن

هاشور ابرو را با تکنیک میکروپیگمنتیشن (تاتو ایمن ) را می توانیم با تاتو ابرو انجام دهیم و شکل ابروها را مو به مو در موارد کم پشتی بسیار ظریف و پراکنده اصلاح کنیم. حتی با تاتو ابرو می توان با بالا بردن ناحیه خارجی ابرو، شکل دادن به ابرو یا باز کردن ابرو، چهره را زیباتر و جوان تر کرد. در صورت وجود نداشتن تناسب بین دو ابرو امکان یکنواخت کردن آنها با میکرو پیگمنتیشن وجود دارد. اصلاح رنگ و شکل ابروها هم با این روش انجام می شود.

مرکز خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو در تهران

مرکز میکروپیگمنتیشن ابرو تهران ، میکروپیگمنتیشن ابرو تهرانپارس ، میکروپیگمنتیشن تاتو ابرو
مرکز میکروپیگمنتیشن ابرو تهران

 

میکروپیگمنتیشن چشم

با روش میکروپیگمنتیشن می توان آرایش چشم به صورت دائمی داشته باشیم. میکروپیگمنتیشن روی پلک هم انجام می شود و می توان با آن باعث بیشتر به نظر رسیدن تراکم مژه ها شد.

همچنین میکروپیگمنتیشن چشم برای کشیدن خط چشم روی پلک با رنگ های مختلف (تاتو خط چشم)، تصحیح افتادگی چشم، کشیدن مژه ها در موارد وجود نداشتن مژه، اصلاحات افتادگی پلک با صاف کردن ناحیه کانتوس داخلی و روشن کردن ناحیه نزدیک به کانتوس خارجی و . . . به کار می رود.

 میکروپیگمنتیشن سایه چشم ، میکروپیگمنتیشن خط چشم ، میکروپیگمنتیشن چشم در تهران
میکروپیگمنتیشن چشم در تهران

 

 

آرایش دائمی لب با میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن لب با هدف های مختلفی مانند ساخت مجدد حالت لب، تقویت رنگ خود لب ( رژلب دائمی ) به صورت کامل یا جزئی، اصلاح تقارن در مواردی که به علت تصادفات رانندگی یا سایر موارد مثل جای جراحی، لب شکری که یک نقص مادرزادی است پس از اتمام مراحل جراحی، اصلاح چروک های بالای لب با تکنیک های پیشرفته، افزایش حجم لب به کمک تکنیک های سایه روشن (در مورد مردان \به صورت نا محسوس ) انجام می شود.

آرایش دائمی لب با میکروپیگمنتیشن به معنی نیاز نداشتن به استفاده از لوازم آرایشی نیست بلکه ته رنگی به لب می دهد که باعث می شود فرد در تمام اوقات بدون استفاده از لوازم آرایش هم ظاهری آراسته داشته باشد. در عین حال حدود جایی که باید آرایش شود را معین می کند. مانند کتاب های نقاشی بدون رنگ که بچه ها با رعایت خطوط آن را رنگ می کنند.

 میکروپیگمنتیشن لب قیمت ، میکروپیگمنتیشن لب یا ابرو در آموزشگاه یاس سفید
میکروپیگمنتیشن لب قیمت

 

 

میکروپیگمنتیشن سر چیست؟

میکروپیگمنتیشن سر یا اسکالپ سر یا هاشور سر جهت رفع طاسی سر و ترمیم کم پشتی موی سر در خانمها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. میکرو اسکالپ سر (کلا منطقه کف سر را اسکالپ گویند) پر کردن جاهای خالی سر با پیگمنت می باشد که برای آقایان به صورت نقطه ای است و اگر به جایی ختم بشود که مو داشته باشد نقطه ها تبدیل به هاشور می شوند؛ ولی برای بانوان بیشتر از تکنیک شبیه سازی مو (Hair By Hair) در قسمت های کم پشت سر استفاده می شود.

 قیمت میکروپیگمنتیشن سر ، میکروپیگمنتیشن کف سر ، آموزش میکروپیگمنتیشن موی سر
میکروپیگمنتیشن موی سر

 

پس از انجام میکروبلیدینگ چه انتظاری داشته باشیم؟

دقت داشته باشید که ابروهای میکروبلید شده در طی چند مرحله ترمیم می شوند. زیرا نشست دانه ها و قرار گیری دقیق آن ها کمی زمان برده و رنگ دانه ها با مرور زمان حالت طبیعی پیدا می کند. بنابراین اگر پس از میکروبلیدینگ شاهد خروج رنگ دانه ها از ابروها بودید، نگران نشوید.
پس از آن که رنگ دانه ها کاملا به حالت طبیعی در آمدند، روی آن ها از ضد آفتاب با SPF 30 و ۵۰ استفاده کرده و از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید تا رنگ ابروهای شما از بین نرود.

 

خدمات زیبایی میکروپیگمنتیشن تا درمان

میکروپیگمنتیشن علاوه بر کاربرد در امور زیبایی ، در امور درمان هم می توان از میکروپیگمنتیشن برای مداوای مشکلاتی مانند ویتیلیگو (بیماری برص یا پیسی) یا اصلاح جای زخم یا کلوئید کمک گرفت. یکی از محبوب ترین کاربردهای میکروپیگمنتیشن هم اصلاح زخم های جراحی پلاستیک یا بازسازی هاله پستان در موارد ماستکتومی (عمل جراحی برداشتن پستان در سرطان ها و …) هماهنگ کردن اندازه هاله و شدت رنگ هاله با سینه است.

 

 

انجام خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در تهران

✔️انواع هاشور: سه بعدی،تیغ ماهی،وینگ،کرکی،مویی،نچرال ، قرینه سازی تتوهای قدیمی و روشن کردن تتوهای بد رنگ و دکوپاژ
✔️خط لب،رژلب،حجیم سازی لب،برطرف کردن عیوب لب
✔️خط چشم،بن مژه،بدون دردوکبودی
✔️سایه ابرو،تتوماژیکی،کادری وقاب ابرو،شیدینگ ابرو
✔️هاشورمویی وکاملاطبیعی به روش بلیدینگ و فیبروز مناسب بدای کسانی که دوست دارندابروهای پر و کاملا طبیعی داشته باشند
✔️تمامی خدمات تضمینی میباشدهمراه باپک یکبارمصرف ورنگ های اورجینال وسوزن های نانو

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های بالای سایت نماس بگیرید

 

 

فیلم میکروپیگمنتیشن

 

میکروپیگمنتیشن در ونک تهرانپارس صادقیه ستارخان مرزداران سعادت اباد شهرک غرب قیطریه شهرک ولیعصر جنوب تهران یافت آباد اکباتان نارمک پیروزی قلهک تجریش پاسداران سمت میدان ولیعصر منطقه یک تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.